Avatar billede h_s Forsker
03. marts 2022 - 14:18 Der er 1 kommentar

Format på en Pivottabel

Jeg har en pivottabel der er formateret på følgende måde:

+Vare
    +Varenummer
        Peter                                                  2
        Søren                                                  2

Jeg vil gerne have det opsat på følgende måde:

+Vare  Varenummer                                  4 (Total)
    Peter                                                      2
    Søren                                                    2

Hvordan skal indstillingerne på felterne være for at opnå dette
Avatar billede kim1a Ekspert
03. marts 2022 - 18:33 #1
Du skal vælge "tabular form" tryk på overskriften i række feltet, vælg indstillinger, se under tab layout. Det skal være på din "vare" du ændrer