Avatar billede 450025 Ekspert
07. marts 2022 - 14:29 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Defender wIN 10 Home

Den er borte fra min computer hvor er den blitt av? Har alltid hatt den og den holder fint for meg computeren har vert på verksted  har i en link for nedlasting.
Har CCleaner og Malvarebytes og det er nok Takk for hjelpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2022 - 17:34 #1
Hej Arne.
Er dette dit problem?
https://www.youtube.com/watch?v=FMumFFcdtec
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2022 - 17:36 #2
Hvis du trykker på vis mere under video står en vejledning og du kan kopiere den kommando du skal bruge i PowerShell.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2022 - 17:37 #3
Hov.
Så nu du har skrevet Windows 10.
Ved så ikke om den kommando vil hjælpe dig når min video er for Windows 11.
Kigger videre.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2022 - 22:22 #4
Hvis det kun er ikonet du mangler nede ved uret, kan notifikation på det være slået fra i fanen start under joblisten
.
https://ibb.co/f2Z8QtP
Avatar billede 450025 Ekspert
08. marts 2022 - 04:33 #5
Hei 220661 Den vidio er nok grei men den forstod jeg nok ikke stort av    jeg har nevnt  det før min tid med computer er nok forbi nå  – jeg må ta det aller enkleste jeg får til. Og med Definder ble det for vanskelig.

Og du vet hvorfor synet og alderen det må jeg bare leve videre  med resten av min tid.  Ingen kan hjelpe meg her av dem jeg kjenner Data er ut    nå er det bare
Faesbook og det hater jeg.
E-post er slutt ingen bruker det dem er Gamle alle    så spørre dem nytter ikke.
Nå er det bare Radio jeg bruker men kan ikke helt la computeren Stå  ubrukt.
MS da jeg har hatt masse glede av computeren også på dette Forum.  Jeg har lært masse her og kan Takke mange for dette.
Men jeg ser at Ms har gjemt et fint program og jeg har hatt det i alle år  er der ingen der vet eller bruker Win 10 den burte  være blant Apper  ved Start men finånner den ikke der..
Da får jeg vel bare droppe det og finne et annet der kan brukes uten at det koster skjorte. Har i en tanke rundt  dette så hjelp meg gjerne. Takk.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2022 - 06:38 #6
Har du tjekket op på #4?
Avatar billede 450025 Ekspert
08. marts 2022 - 07:21 #7
Jeg forsøkte og forstå dette nå ,en det hjalp meg ikke jeg må nok bare droppe det og kjøpe Program der erstatter Definder tror jeg har du et program til en grei pris.

Der er velikke noen Gratis Programmer. som erstatter dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2022 - 12:21 #8
Jo da. Avira free og Kaspersy free har jeg brugt før i tiden. De bruger de samme definition som købe programmerne.
Avatar billede 450025 Ekspert
08. marts 2022 - 13:52 #9
Avira lyder kjen jeg tror jeg vil prøve senne Takk 220661 jeg skal se på denne.  Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2022 - 16:28 #10
Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2022 - 16:05 #11
220661 Oftetar det lidt tid og bestemme seg hva skal man velge? men når man spør deg om noe så gir du altid gode råd og denne gang var det ikke noe unntak heller jeg valgtre Avira navnet er godt kjent - lett og bruke er det også.

Er programmet et greit program og fungere fint kjøper jeg kanskje en Plann.  Jeg Takker masse for denne hjelpen du ga meg. - nå kjøre jeg videre med en Gammalcomputer å den fungere som den er ny  - den har verthelt nede i Bund og nå er den rask og helt som ny., Jeg kvitere med og si 1000 Takk 226601
Den en Øyede  Banditt fra Thailand  (85 år Takk) Ha en fin dag 226601.  Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2022 - 16:20 #12
Hej Arne. Godt du kom i mål. Tak for rosen 😊
Vælger du en købeversion på sigt, så kig med på tester her
https://www.av-comparatives.org/latest-tests/
Det er et uvildigt tysk firma der tester antivirus programmer.
Mener Avira også er tysk, og kendt for at være pålideligt.
Lige nu kører jeg Bitdefender Total Security. Jeg vandt et års licens til 5 enheder. Har dog kun brugt de tre indtil videre.
God aften til dig Arne. 😄
Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2022 - 16:47 #13
En hygelig hilsen fra deg og Takkdu tar varepå dem nermeste men så er du Bornholmer også. Der fikk jeg sild og Ny poteter av en Bonde der det var snadder det.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2022 - 16:53 #14
Ja jeg er fra Bornholm. Stegt sild med kartofler og persillesovs det er ikke dårligt 😊
Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2022 - 17:23 #15
Å du da dette erGodt det var det dengang - tenkk om jeg kunne fått det i min alder nå  85 år  her jeg er  nå  - et minne man aldri glemmer vi var 4  Gutterpå tur - bare en av dem lever i dag og vi holder kontakten enda. God natt  Kl er 23.30 nå