Avatar billede Henningth Mester
11. marts 2022 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Autoscroll - ufrivilligt

Hej alle
Er løbet tør for ideer. I min windows 11 er der en "autoscroll" i mange apps når man klikker med musen - f.eks Excel, Flightradar24, microsoft store o.s.v.
Har prøvet at af- og reinstallere min logitech trådløse mus. Ændret i museopsætning og gemme. Kigget lidt i registry men er ikke så erfaren her.
Det er mega-irriterende - nogle gode råd ? (har naturligvis søgt på nettet uden at finde noget brugbart)
Avatar billede milter Ekspert
11. marts 2022 - 16:01 #1
Mener du, at den bliver ved med at srolle ved klik, eller at den kun flytter sig et vist amtal linjer/pixels?
Avatar billede milter Ekspert
11. marts 2022 - 16:02 #2
Og sker det ved højre/venstre/midterklik ?
Avatar billede Henningth Mester
11. marts 2022 - 16:04 #3
Det sker ikke ved klik - når musen flyttes in i regnearket begynder den blot uden videre at scrolle mod højre - og stopper først når musen fjernes fra arkets celle-areal.
Avatar billede Henningth Mester
12. marts 2022 - 11:28 #5
Tak Milter - råd 2 virkede