Avatar billede made4u.mnn Juniormester
12. marts 2022 - 10:25 Der er 2 kommentarer

2 Facebooksider kan ikke være medlem af én og samme gruppe

Jeg håber, I kan hjælpe.
Jeg har 2 Facebooksider på Facebook. Jeg har forgæves forsøgt at blive medlem af en bestemt Facebookgruppe med min anden og nye Facebookside, men det lykkes ikke.
Problemet skyldes ikke, at gruppen ikke accepterer sider, da min gamle side har kunnet blive medlem.
HJÆLP.
Avatar billede Mikael Ekspert
12. marts 2022 - 10:46 #1
Årsagen KUNNE være, at begge dine facebook har samme tilknyttet mailadresse ??
Avatar billede made4u.mnn Juniormester
12. marts 2022 - 12:12 #2
Begge mine sider har tilknyttet e-mailadresser, lavet specielt til siden. Altså forskellige.