Avatar billede lurup Ekspert
16. marts 2022 - 15:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dele netværks drev med andre

Hej

Jeg har en netværks drev jeg gerne vil dele med mine kollegaer hvor vi har nogle fælles private film på.
Kan jeg på en måde dele det og lave så de kan gemme det under bogmærke på deres browser ?
Jeg kan kan ikke lave en netværks deling da drevet ikke må være synlig for alle bruger på computeren.
Drevet skal være synlig på samme måde som på netværk deling
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. marts 2022 - 20:38 #1
Hvis du vælger [Egenskaber} for mappen, du vil dele, går du til [Deling] og herunder [Avanceret deling]. Her kan du tilføje brugere, hvis I er på et Windows AD-netværk.
Avatar billede lurup Ekspert
19. marts 2022 - 11:08 #2
Tak det virker