Avatar billede rbs Novice
17. marts 2022 - 16:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Google faner

Når jeg trykker på en video på eks. TV3 Sport, kommer der en sort flade hvor der står:  Siden blev ikke fundet
Hvad skal jeg ændre for at se alle videoer

Mvh Randi
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. marts 2022 - 16:43 #1
Har du nogle tilføjelser aktiveret i din chrome?
adblocker, privacy badger, pihole etc?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2022 - 22:55 #2
Der er været væsentlig opdatering for browserne når nyere metoder er ved være på trapperne, hvad angår bedre privatliv for browserne.

Har du prøvet så simpelt med at logge af og logind igen? Det kan løse dette. Eller slette cookies og logind igen som almindeligt.

Det var den fem øre fra mig. Hopper af tråden. Hihi..
Avatar billede rbs Novice
18. marts 2022 - 08:06 #3
Hej Jakobdo
Er det disse udvidelser du mener.... så har jeg nedenstående
AVG Online Security    Google Docs Offline  Docs    Sheets    Slides
Mvh Randi
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2022 - 08:34 #4
Det kan også skyldes du ikke har godkendt alle cookies. Det har jeg tidligere oplevet.
Så prøv at "nulstil" siden eller accepter alle cookies på siden.
Avatar billede rbs Novice
18. marts 2022 - 11:58 #5
Tak for hjælpen, det er nu løst ;)
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2022 - 13:03 #6
Hvad var løsningen ?
Avatar billede rbs Novice
20. marts 2022 - 20:03 #7
jakobo jeg troede jeg havde markeret din løsning
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. marts 2022 - 20:33 #8
Ja. Men du har ikke forklaret hvad du gjorde og det virkede igen. 😉
Avatar billede rbs Novice
21. marts 2022 - 08:11 #9
Jeg er jo ikke den bedste på dette felt, men jeg ændrede noget ved Java script.