Avatar billede Peter Olsen Seniormester
21. marts 2022 - 14:42 Der er 7 kommentarer

DR apps

På min smartphone får jeg denne besked en gang i mellem se billede.
https://i.imgur.com/8DacuMJ.png

Når jeg trykker på OK forsvinder problemet. Er der nogle der ved om man kan gøre noget ved problemet så jeg ikke behøver at trykke denne meddeles væk.

Vh Peter
Avatar billede eurositi Ekspert
21. marts 2022 - 17:54 #1
Jeg får præcis samme fejl, når jeg starter DR TV-appen på min Android-fon.
Det begyndte vist for 4-5 måneder siden - men kun lige når jeg startede appen.

Jeg har forsøgt at Google efter fejlen uden held.

Der er en syndflod af brugeranmeldelser af appen i Play Store, men jeg kunne ikke finde noget om præcis dette emne: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.dr.webplayer

DR er flinke til at svare brugerne i Play Store, men de vil formentlig bede dig om at kontakte deres support med følgende standardbesked:

Kan jeg få dig til at skrive til vores support side og vedlægge et skærmprint af hvordan appen ser ud på din mobil? Gerne med en opsummering af problemet. https://dr.custhelp.com/app/ask_step_3/p/107/c/94;137[/i]

... Så jeg vil foreslå, at du gør dét. Men skriv meget gerne herinde, når du far svar fra dem. Jeg er i hvert fald også interesseret i at vide, hvad fejlbeskeden skyldes.
Avatar billede eurositi Ekspert
21. marts 2022 - 17:56 #2
Rettelse til min forrige kommentar:
Computerworlds primitive tekstformatering medtog desværre kursiv-formateringen i URL'en, så den fejler. Dette er den korrekte support-URL:
https://dr.custhelp.com/app/ask_step_3/p/107/c/94;137
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
21. marts 2022 - 18:09 #3
Okay jeg kontakter DR
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2022 - 20:43 #4
mit gæt er, at dr's side bagved ikke har dine cookies pga fejl i koden fra deres side.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2022 - 20:44 #5
og 'tak' til eurositi for at alt nu er italics.
Avatar billede eurositi Ekspert
21. marts 2022 - 21:49 #6
[/i]
Så lærte jeg også, at formatering herinde ikke lader sig begrænse af de enkelte kommentarbokses snærende bånd... :/
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
30. marts 2022 - 09:02 #7
Fik denne vejledning fra DR.
"Jeg vil foreslå at du prøver at hard close appen, dvs. fjerne den fra baggrunden, og eller kan du også prøve at slette appen, genstarte din mobil/tabelt og installere appen igen".

I indstillinger - apps - find DR apps - gennemtving stop - genstart. Det ser ud til det virker og den åbner også hurtigere op.

Vh peter

Irriterende med den skrift