Avatar billede rickiegrayholm Juniormester
29. marts 2022 - 14:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP og Javascrip - {{php_for_product_pool}} {{php_if_i_0}}

Hej,

Jeg har lige købt et hosting og uploadet et site (som virkede på det gamle) men nu viser den kun {{php_for_product_pool}} {{php_if_i_0}} istedet for selve produktet.

Er der noget der skal aktiveres på hosting (one.com).
Der er mange af den slags fejl.

Håber at i kan hjælpe.
Mvh Rickie
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
31. marts 2022 - 11:14 #1
Der findes mange måder, at fortælle browser "Erstat {[NOGET}}" med "Noget andet", og uden at vide hvilket CMS/backend-kode du bruger, så kunne du søge der først (i den funktion som erstatter tekst i din templates)

Det lugter lidt af, at din PHP version på den nye host ikke er den samme som på den gamle, og der er noget i din kode som fejler - og dermed ikke får "behandlet" det indhold, som ellers skulle vises på siden.
Hvis koden er lavet til f.eks. PHP 5, og den nye host kører PHP 7 (eller 8), så er der høj sandsynlighed for at der kode/funktioner, som ikke længere er understøttet ("deprecated") = det vil fejle.
De fleste PHP-hosted sider, skjuler (af sikkerheds grunde) visning af PHP-fejl. Man kan/skal se den slags i PHP-loggen på server. Her kan du måske se præcis hvor koden fejler.

Er dette en JavaScript-fejl, kan det måske ses i din browsers Developer-Tool / Inspector. Det kan være koden bliver lavet dynamisk fra backend og mangler noget.
Avatar billede rickiegrayholm Juniormester
22. april 2022 - 13:24 #2
Hej Henrik,

Tak for svar. Det var databasen der manglede!!! Da fuck :-)
God weekend!

Mvh Rickie