Avatar billede lstevns Mester
31. marts 2022 - 10:12 Der er 2 kommentarer

Delt projektmappe (2016) og kører makroer

Jeg er stødt ind i et problem med at dele en projektmappe så flere kan være i filen samtidig. Når jeg deler projektmappen, kan de makroer som aktiveres ved at trykke på en knap ikke fungere, det skal lige siges at det er version 2016.

Jeg har prøvet at aktiver alle makroer, under indstillinger, indstillinger for Center sikkerhed og rettighedsadministration, men det virker ikke.

Er der nogen der kender en løsning på dette?
Avatar billede lstevns Mester
31. marts 2022 - 10:23 #1
Nå fandt ud af at jeg godt kan have en delt projektmappe og makroer samtidig, men min fil er også låst for redigering, da brugerne ikke skal kunne åbne filtre mm.

Og vba programmeringen så låser op og låser, når de trykker på de forskellige knapper med vba programmering. Men det kan den ikke når mappen er delt, kan dette løses???
Avatar billede store-morten Ekspert
31. marts 2022 - 10:38 #2