Avatar billede Erik Andersen Praktikant
04. april 2022 - 15:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slet usb nøgle

hvordan sletter jeg min usb nøgle
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2022 - 16:19 #1
I Windows går du i denne pc og monterer usb nøgle. Den skulle så poppe op på skærmen. Du kan så højreklikke på den og formatere usb pinden til det du ønsker.
Er det en med systemfiler (installationsmedie) kan den måske brokke sig dog.
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. april 2022 - 19:15 #2
Ovenstående marker all plads ledig men indholdet bliver ikke overskrevet og kan ret let genskabes. For sikker overskrivning fyld den op med ligegyldig data eller overskriv ledig plads med CCleaner eller andre værktøjer.