Avatar billede bbkdk Seniormester
08. april 2022 - 07:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Start af Google-kalender

Vi anvender kalenderen fra Google på pc'en.

Ved indlæsning af kalenderen viser den den måned, hvor vi oprettede kalenderen, nemlig december 2021 (og det er faktisk lidt farligt, hvis vi ikke lige er opmærksomme på problemet).

Er der nogen, der har en løsning på, hvorledes den starter med den aktuelle måned vist på skærmen?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2022 - 12:40 #1
min starter ved kaldet https://calendar.google.com/calendar/u/0/r?tab=rc
og den viser aktuel måned - du har muligvis en genvej, der indeholder dato-ønsker?
Avatar billede bbkdk Seniormester
09. april 2022 - 07:31 #2
Du har helt ret - når jeg starter med denne kommando virker det.

Tusind tak for hjælpen,