Avatar billede mefa Seniormester
08. april 2022 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Trække timer fra hinanden på ugebasis

Jeg fået fantastisk hjælp herinde tidligere og prøver jeg igen :) I er fantastiske.

Beregning af timer henover en kalenderuge

Hvis der står 37:00  i a1 (normal arbejdstid)

I række har jeg  faktiske arbejdstimer f.eks. række B - i række c vil jeg gerne kunne beregne hvor meget orlov/fleks der er brugt altså 37:00 - 35:00.

Jeg kan ikke få formatering til at virke- ja det skal være timer:minitter

Faktisk arbejdstid  Forbrugt fleks
35:00                          02:00
15:00                          22:00
27:00                          12:00
Avatar billede store-morten Ekspert
08. april 2022 - 13:51 #1
Tid over 24 timer formater med: [tt]:mm
Avatar billede mefa Seniormester
08. april 2022 - 15:12 #2
Det virker kun i enkelt celler. Jeg drømmer om kunne kopiere formlen i række c og regnet timerne ud uden at skulle gentage formlen :)
Avatar billede mefa Seniormester
09. april 2022 - 13:50 #3
Jeg kan stadig ikke få lov til at lave beregningerne i række c. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede mefa Seniormester
09. april 2022 - 16:18 #4
Så virker det :)

Jeg laver en række A med normtimerne, de faktiske timer i B og beregning  C. Så kan jeg få de korrekte beregninger i C.

I er fantastiske :) hold op hvor bliver tingene lettere fremover. Eneste "minus" er at man hele tiden får nye ideer til at gøre tingene lettere på.