Avatar billede nu_igen Professor
13. april 2022 - 20:28 Der er 11 kommentarer

Yousee musik

Hej. Jeg har ip telefoni og bredbånd hos Yousee. Har været TDC kunder i over 55 år. Jeg har forstået det sådan at man med et Yousee abonnement har gratis adgang til musiktjenesten.
Jeg har downloadet appen, men kan kun afspille en kort sekvens. Der er et login ikon, men når jeg logger ind med mit Yousee login, får jeg at vide at jeg skal,logge ind med mit mobilabonnement. Hvad sker der? Sådan et har jeg ikke.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. april 2022 - 20:56 #1
Jeg tror at du skal kontakte YouSee´s kundeservice, og få dem til at vejlede dig.
Jeg har selv bredbånd, mobil og tv samlet hos YouSee så jeg kan ikke rigtigt råde.
Nummeret til YouSee kundeservice er: 70 70 40 40.
Desværre er det ikke de klogeste tobenede skabninger der sidder der 🤨
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2022 - 20:58 #2
Når du logger ind på Mit YouSee i en browser (Edge, Google Chrome eller Safari) står  der så klart, at du har adgang til musiktjenesten? Hvis ikke kan du måske tilmelde det som en af de muligheder du har som kunde med flere abonnementer. Ring evt. til YouSee.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. april 2022 - 21:24 #3
Jeg har et YouSee log in, som jeg anvender når jeg skal ind på YouSee Musik, og det fungerer fint.
Avatar billede supportsiden Professor
13. april 2022 - 22:08 #4
Hvis du kun har grundpakken har du ikke adgang til musik
Avatar billede kurt54 Ekspert
13. april 2022 - 23:03 #5
Samme oplevelse som ErikHG -Det fungerer fint - jeg har TV -internet herunder ip telefoni men Ikke Mobil.
Foruden til Mobil har de nu en app i WINDOWS store - ja til Windows.
Avatar billede kurt54 Ekspert
13. april 2022 - 23:19 #6
Men som du ser nedenfor er musik valgt til som en af mine fordele - Bredbånd burde give en fordel - Prøv at vælge musik til som fordel - Er jeg ikke logget ind hører jeg kun de første 30 sekunder af hvert nummer - det bliver hurtigt trættende.

https://ibb.co/sR4whDX
Avatar billede kurt54 Ekspert
13. april 2022 - 23:31 #7
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. april 2022 - 23:49 #8
#4 Jeg havde tidligere mellempakken, men droppede den, og fik i stedet grundpakken. Begge indeholder YouSee Musik. Det er kun udbuddet af tv kanaler der er forskellig.
Avatar billede kurt54 Ekspert
13. april 2022 - 23:58 #9
Men ErikHg du har vel valgt den som fordel - Musik er automatisk med i Mobil.
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. april 2022 - 10:19 #10
I 2010 hvor jeg fik mobil, havde jeg TDC som udbyder og inden jeg fik mobil, var der dengang det, der hed TDC Play, men der var jo også YouSee Play - det virker lidt mere end forvirrende med TDC og YouSee, men jeg har altid haft muligheden for at kunne lytte til musik fra både TDC og YouSee.
Det er nærmest som en jungle at finde ud ad hvad der er hvad mht. TDC og YouSee, for i tidens løb har "genierne" hos TDC/YouSee, lavet så mange mærkelige ting, så jeg har opgivet at følge med i det.
Men du har ret mht. mobil - det er der YouSee Musik er tilknyttet, men hvor det tidligere var, det må stå hen i det uvisse.
Avatar billede nu_igen Professor
26. april 2022 - 09:22 #11
Tak for svarene. Ja, kundeservice oplyser at musikken er tilknyttet mobil.
Vi har imidlertid billigste basis mobil hos Telmore. Så ingen musik til mig .
Ingeborg.
Ps. Jeg kunne måske skifte mobil til Yousee, selvom det reelt også er samme firma.