Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. april 2022 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manual til CEPTER A430-02 23,8 13, søges

Ja :
Manual / Brugsanvisning til : "CEPTER A430-02 23,8 13", søges
T@K ....
*
Samt god Påske til jer ...
* Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede INK Ekspert
15. april 2022 - 16:09 #1
Er det blot specifikation, så se her
https://www.power.dk/computere-og-tablets/computere/stationaer-pc/cepter-a430-02-238-i3-all-in-one-stationaer-pc/p-999168/

Tvivler på der findes en decideret manual. Det er vel blot en Windows PC?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. april 2022 - 17:06 #2
Tak, ink - Ja, det er en Windows PC. Der er ingen ordentlig manual med - den er, naturligvis, ikke så kompliceret. - Det er mere, hvis der var nogle "småting", man havde overset ...
Avatar billede milter Ekspert
15. april 2022 - 20:01 #3
Computere med navnet Ceptor ser ud til at være bygget specielt til firmaet Power, https://www.power.dk/  Det er muligt, at andre firmaer har nøjagtigt de samme computere, bare med et andet navn.Og det er muligt, at flere computere med det samme modelnavn ikke er bygget med den samme slags hardware. Intet sted har jeg fundet noget om drivere til Ceptor-computere, og uden det kan du få store problemer, hvis noget går galt.

Hvis det er tilfældet, så ville jeg ikke købe en computer af den slags. Jeg har søgt en del på nettet, og intet sted har jeg fundet nogen form for vejledning eller drivere  til noget som helst. Nu er den model, du omtaler, tilsyneladende en All-In-One computer, hvor mulighederne for reparation eller ændringer er meget begrænsede, men de er der i nogle tilfælde.

Hvis du allerede har købt den, så good luck :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. april 2022 - 21:30 #4
T@K, milter ....
*
Ja, men jeg fik den til min fødselsdag for 3 år siden.
Og den har været fin nok.
*
Nu er der "bare" lidt jeg ville finde ud af ...
"Brugsanvisningen" der er med - på papir. Er direkte dårlig.
*
Men den fungerede jo fint fra start af.
Avatar billede milter Ekspert
15. april 2022 - 21:40 #5
Velbekomme. Her er alt, Cepter vil fortælle dig og andre om computeren:

https://www.ceptertech.com/home-office/all-in-one-pc-s/cepter-a430-02-23-8-i3-all-in-one-desktop-pc/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. april 2022 - 08:53 #6
Tak, milter