Avatar billede lurup Ekspert
18. april 2022 - 12:15 Der er 2 kommentarer

Forum med PHP

Hej

Findes der en god forum med tips og hjælp til PHP programmering ?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2022 - 13:51 #1
Hvis det er sp'rgsm[l og svar så er der stadig nogle få PHP folk tilbage her på E. Der er selvfølgelige 1000 gange så mange på StackOverflow.

Hvis du leder efter tutorials så er der rigtigt mange PHP tutorials på nettet. Problemet er ikke at finde nogen men at udvælge dem hvor forfatteren faktisk ved noget om PHP. Min erfaring er at man faktisk kommer langt med den officielle PHP manual.
Avatar billede bvirk Guru
18. april 2022 - 20:50 #2
https://goalkicker.com/PHPBook/
har i indledningens 'about'

'This PHP Notes for Professionals book is compiled from Stack Overflow
Documentation, the content is written by the beautiful people at Stack Overflow.'

er som altid med 'notes for professionals', god.