Avatar billede tjodense Mester
27. april 2022 - 11:21 Der er 1 løsning

Sharepoint mappes til drev

Hej,
Vi har et Sharepoint site, hvor der lægger forskellige filer, som jeg godt kunne tænke mig at have adgang til via et netværksshare på vores computere.
Jeg har prøvet mange forskellige ting efter søgning på nettet. Blandt andet med at sætte stilen på site ind i Trusted sites i Explorer. Men når jeg prøver mappe fejler den med:

"Adgang nægtet. Inden du åbner filer på denne placering, skal du føje webstedet til listen over websteder, du har tillid til, gå til webstedet og vælge at logge på automatisk."

Er der mon nogen der har det kørende og virker.
pft.
Avatar billede tjodense Mester
27. april 2022 - 15:28 #1
Lukker igen. Fandt løsningen.