Avatar billede stig3 Mester
02. maj 2022 - 20:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lg wifi mister forbindelse

Tv er et 4 år gammelt oled.

Wifi virker for det meste. Men jævnligt mister det forbindelsen. Når det sker kan man ikke genoprette wifi forbindelsen, men er nød til at slukke og tænde for strømmen.

Jeg har prøvet med ethernet (dog over strømledningen) og her sker det samme.

Det sidste forsøg var at resette til oprindelige settings, men det har ikke hjulpet.

Gode råd søges….
Avatar billede stig3 Mester
02. maj 2022 - 20:49 #1
Lg tv
Avatar billede claes57 Ekspert
03. maj 2022 - 10:46 #2
prøv at lade tv opdatere firmware - lg kan have fundet fejlen selv
Avatar billede stig3 Mester
03. maj 2022 - 14:26 #3
Gør den ikke det automatisk?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2022 - 08:14 #4
mit Philips skal sættes til at søge - men det er også 7 år gammelt nu., så der sker ikke mere...
Avatar billede stig3 Mester
09. maj 2022 - 15:28 #5
Den var desværre allerede på nyeste opdatering....
Avatar billede claes57 Ekspert
09. maj 2022 - 16:35 #6
mit gamle philips er også ude, så jeg har en apple tv boks. Den styrer selv wifi, og har et hdmi-kabel til tv-skærmen. Yousee og youtube har jeg apps til, og min favorit-app til radiokanaler er også der. Har ikke hbo/netflix/disney+ osv men der er apps også.
Kan anbefales som en løsning - jeg har dog ikke prøvet at gemme tv på den, da behovet ikke er der, og spiller ikke, så min er den lille 32Gb.
https://www.foetex.dk/brands/apple/apple-tilbehoer/apple-tv/pl/apple-tv/
TV's alder gør, at mit 4K kun er 30Hz, så 4K er droppet.
Avatar billede stig3 Mester
09. maj 2022 - 17:36 #7
Ja, det må blive løsningen hvis jeg ikke kan få netværket til at blive stabilt.

Sjovt nok har vi en chromecast som heller ikke fungeret optimalt.

Jeg lukker for denne gang.
Tak for hjælpen