Avatar billede K6950 Juniormester
04. maj 2022 - 20:01 Der er 1 løsning

Outlook - Kalender - Lokaler

Hej
I Outlook kan man ved planlægning af møder, vælge et lokale som skal benyttes til mødet.

Hvordan opretter man f.eks.

Møderum - 1
Møderum - 2

så det er muligt at vælge disse 2 mødelokaler

Benytter Outlook 365
Avatar billede kurtba Ekspert
04. maj 2022 - 22:10 #1
Som udgangspunkt laver man bare en ny kalender og kalder den f.eks. for Møderum 1. Det gør du under menuen Mappe.
Når man så vil arrangere et møde går man ind i den kalender og indkalder mødedeltagerne derfra.
Hvis du er i et firma og I arbejder via exchange, kan der være lavet begrænsninger, således at du skal have fat i IT-afdelingen/administratoren af exchange og få pgl. til at gøre det.