Avatar billede HHA Professor
09. maj 2022 - 06:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Optage fra web/usb kamera

Hejsa,

Findes der et program der kan optage fra et web/usb kamera til en PC's HDD og indstilles til fx optage 10 timer og derefter overskrive igen?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. maj 2022 - 10:58 #1
prøv at se på https://superuser.com/questions/108034/rolling-desktop-recorder
som dog er til optagelse fra skærm
første svar har tiden 300 (det er 30 sekunder), 10 timer vil være 360000 - så når du tester det så bare hold tiden nede til noget, du gider vente på.
Avatar billede HHA Professor
09. maj 2022 - 14:15 #2
Hej claes57,

Det kunne være en mulighed.
Tænkte om der var nogle nemme og simple programmer.
Jeg endte dog op med at bruge VLC player.
Skulle lige finde ud af opsætningen her, men så gik det fint.

Takker for hjælpen.