Avatar billede Peter Olsen Seniormester
14. maj 2022 - 12:56 Der er 9 kommentarer

bluetooth

Så er den helt gal!
Nu kan jeg slet ikke finde bluetooth i indstillinger på Windows 10.
Er der nogle der har en ide om hvad der kan være galt. Jeg kan ikke slå det til.

https://i.imgur.com/L7QLwtB.png

Vh Peter
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. maj 2022 - 14:30 #1
Jeg har ikke forstand på dette, men har fundet noget der måske kan løse dit problem:

https://support.microsoft.com/en-us/windows/fix-bluetooth-problems-in-windows-723e092f-03fa-858b-5c80-131ec3fba75c
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
14. maj 2022 - 17:17 #2
Kikker på det 🙂
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
15. maj 2022 - 12:31 #3
Jeg opgiver 😐 jeg tror det er nogle opdateringer der har skabt problemer.

Ser frem til at købe en ny computer 😊
Avatar billede fase Professor
15. maj 2022 - 13:00 #4
Dit billede viser Bluetooth forbindelser. Hvad sker der ,når du trykker på krydset med tilføj Bluetoothenhed. Paringen skal accepteres på den enhed, du ønsker parret med din computer
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
15. maj 2022 - 13:30 #5
"Hvad sker der ,når du trykker på krydset med tilføj Bluetoothenhed".

Overhovedet ingen ting. Til tider kommer der en meddelelse om at bluetooth ikke er tændt, hvilke jeg jo ikke kan.
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. maj 2022 - 13:34 #6
#4 - Mon ikke en geninstalling af Windows kan gøre det?
Avatar billede fase Professor
15. maj 2022 - 13:55 #7
Har du slået bluetooth til. Har den enhed, du prøver at slå til, mulighed for bluetooth forbindelse. Jeg bruger en 10år gammel PC, hvor jeg fint kan få forbindelse til min smartphone. Hvad skal du have forbindelse til?
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
15. maj 2022 - 16:06 #8
#6 forhåbentlig, prøver lige nu.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
16. maj 2022 - 04:07 #9
Fik geninstalleret Windows 10 men jeg tror nu ikke det var det der gjorde det.
Fik søgt på internettet og i søgefeltet i proceslinen skrev : services.msc fik aktiveret bluetooth forskellige steder.

Nu virker det ;-)