Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2022 - 02:25 Der er 3 kommentarer

Outlook vil ikke sende mails

I stedet for at sende dem anbringer den dem i Udbakke, og der bliver de liggende, uanset hvor ofte jeg åbner dem og klikker Send
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2022 - 02:33 #1
Thunderbird skriver sådan:
Afsendelse af meddelelsen mislykkedes.
Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi tidsfristen for forbindelsen til SMTP-serveren asmtp.yousee.dk mislykkedes. Serveren er måske nede eller afviser SMTP-forbindelser. Undersøg om dine SMTP-serverindstillinger er korrekte og prøv igen.

Hvad gør jeg så?
Avatar billede kulawig Professor
17. maj 2022 - 07:49 #2
https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=smtp%3aasmtp.yousee.dk&run=toolpage

Mailserver virker ... så det er dine indstillinger ... de skal være ca sådan:

Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk
Standardport er 587 - TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved 'Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse'. Dette skal markeres i nogle programmer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2022 - 14:42 #3
Nu er det af en eller anden grund begyndt at virke.
Men tak skal du have :)