Avatar billede emil123 Juniormester
19. maj 2022 - 21:32 Der er 1 kommentar

Please Hjælp

Hej Hej. Jeg har fået 6 teoretiske spørgsmål, 5 af dem har jeg allerede svaret på men den sidste... Jeg forstår den ikke helt sådan rigtig. Kan jeg få noget hjælp?

6. Udarbejd en backup politik der sikrer at CMIS’s, Christian Mørk Information System, data og systemopsætninger kan reetableres hvis f.eks. en brand kræver en total reetablering af firmaet.

De andre spørgsmål var sågar ligetil bortset fra 2 som jeg fik hjælp med fra en kind soul herinde. Håber også jeg kan få noget hjælp til denne sidste spørgsmål. Tak på forhånd!
Avatar billede kulawig Professor
20. maj 2022 - 07:58 #1
hvis svaret skal være på en linje:

lokal backup med retention i skyen (hybrid backup)