Avatar billede Bette Juniormester
23. maj 2022 - 22:14 Der er 4 kommentarer

Program til sammenligning af foldere

Jeg har nogle meget store foldere (inkl. underfoldere) - som jeg har brug for at sammenligne. Vi taler om foldere på 35-40 gb og med 1500-2000 underfoldere, så det er ikke bare lige til.

Nogle gode forslag til gratisprogrammer, som kan klare opgaven?
Avatar billede milter Ekspert
23. maj 2022 - 22:25 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. maj 2022 - 23:06 #2
Jeg tror jeg ville prøve med gode gamle Synctoy fra Microsoft. ( Ja det er gammelt men virker stadig) - kør contribute og kun preview ( IKKE RUN ).

https://en.wikipedia.org/wiki/SyncToy

Eller afhænger det af hvor mange forskelle der er - mmaske kunns alldup bruges..
Avatar billede falster Ekspert
23. maj 2022 - 23:30 #3
Der er mange muligheder.

Måske nogenlunde samme problem for 8 år siden

https://community.spiceworks.com/topic/514596-best-way-to-compare-two-very-large-folders

WinMerge er et fortræffeligt program, men jeg har ikke prøvet det til dette formål.
Avatar billede martens Guru
24. maj 2022 - 05:45 #4