Avatar billede Marting Forsker
28. maj 2022 - 22:51 Der er 3 kommentarer

Hvordan ser koden ud i en JPG fil: -)

Hej
Er der nogen her, som ved hvordan koden ser ud i en JPG fil?  Billede fil

Er der lagt et, unikt nummer ind i det?

Er der gemt en dato / en tid i filen?
Som er fast låst i filen?  Med mindre man selv  retter på den : -)

Der bliver lagt et hoved ind i filen?

Det kunne måske være en måde, at rydde  op på,  hvis men går ind i selve

filen og kigger så men ikke få en masse ens billeder på harddisken: -)
Når men laver bak op

Hilsen Martin
Avatar billede Marting Forsker
28. maj 2022 - 23:29 #1
Måske HEX værdi i en JPG fil,  om der er  gemt  fx en dato der?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2022 - 03:36 #2
Avatar billede kurt54 Ekspert
29. maj 2022 - 03:41 #3
Hvis du vel finde dupletter så er ALLDUP en mulighed.

https://www.alldup.info/

men pas på specielt hvis du er ovre i at finde billeder der ligner hinanden.