Avatar billede mp1982 Novice
30. maj 2022 - 11:18 Der er 1 kommentar

Unikt indhold

Hej,

Jeg har et ark hvor der i kolonne A er en lange række fakturanumre/linjer og i Kolonne B står der produktnummer udfor hver fakturalinje.

A (Fakturanummer)

B (Nummer)
A121
A123
A125

Nu vil jeg gerne undersøge 1. hvor mange gange produktnummer A121 seksemplevis indegår i et fakturanummer samt hvor mange faktura der kun indeholder det produktnummer eller både A121 og A123.
Avatar billede ebea Ekspert
30. maj 2022 - 12:38 #1
Til dit nr. 1:  =TÆL.HVISER($A$2:$A$10;$A$2;$B$2:$B$10;$B$2)
Ang. de næste spørgsmål, er jeg ikke helt med på hvad du mener. Første del, burde jo egentlig være det samme som 1.