Avatar billede Kentoi Seniormester
30. maj 2022 - 12:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Get request med parameter kald

Hejsa.
Jeg er noget ny i python og vil gerne lave et Get request med parameter - ved ikke hvad det hedder, men nogle parameter skal være med i et API kald.

Jeg har nedenstående kode, men ved at der kan sendes nogle parameter med, men jeg ved bare ikke lige hvordan syntax er for det. Er der nogen der kan være behjælpelig med løse det?
Parameterne er:
offset    integer    false    Offset of trades to start from, default 0

limit        integer    false    Number of trades per page, default 10, maximum 1000
import json
import pprint
from http import client

trading_pair_id = 1

# call the API `GET trades` endpoint
conn = client.HTTPSConnection("trade.blocktrade.com")
conn.request("GET", "/api/v1/trades/%d" % trading_pair_id, headers={
    'Content-Type': 'application/json',
})
response = conn.getresponse()
response_raw = response.read()
try:
    response_json = json.loads(response_raw)
    pprint.pprint(response_json)
except:
    print(response_raw)
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2022 - 14:52 #1
Er det query parametre?

I så fald skal de tilføjes URL.

"/api/v1/trades/%d?offset=%d&limit=%d" % (trading_pair_id,ditoffset,dinlimit)
Avatar billede Kentoi Seniormester
30. maj 2022 - 21:27 #2
Ja, for pokker da.
Takker.