Avatar billede Dittelit Juniormester
31. maj 2022 - 07:56 Der er 3 kommentarer

Duplicate finder og downloadede filer

Jeg har en række forskellige programmer som jeg bruger til at rense dupletter ud med.
Nu er jeg stødt på følgende problem:
Det viser sig, at filer som er downloadede fra en sky, ikke bliver genkendt af disse programmer.
spørgsmål 1: Hvad skyldes det?
Spørgsmål 2: Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede INK Ekspert
31. maj 2022 - 08:00 #1
Kunne skyldes, at disse filer rent faktisk ikke er downloadede som off-Line filer. De er så kun repræsenteret som en genvej på din Mac/pc.
Prøv at slå til i dine skyer, at der skal opbevares en offline kopi på maskinen.
Avatar billede Dittelit Juniormester
31. maj 2022 - 16:12 #2
Tak for svar. Men nej. De er faktisk downloadede, og ligger på min pc. Såeh...
Avatar billede INK Ekspert
31. maj 2022 - 16:27 #3
Formoder de ligger i en folder, der er omfattet af søgningen fra programmerne. Ellers har jeg ikke flere bud.