Avatar billede Klaus W Guru
04. juni 2022 - 02:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formel duer ikke mere

Hej
Jeg har en udfordring.
Jeg har et bestillingsark til vare. Fungere egentlig rigtig godt.
Men jeg må have fået lavet en ting et eller andet sted, da det lige pludselig ikke gør som jeg gerne vil.
Arket der duer, søger jeg efter eksempel ”skrab” i Comboboxen kommer forskellige varenr. og vare navne frem i kolonne A og B. Det er fuldstændig som det skal være.
I arket der ikke duer, søger jeg efter eksempel ”skrab” i Comboboxen kommer forskellige varenr. og vare navne frem i kolonne A og B. Her kommer rigtig mange varenr. Og vare navne frem der ikke skal komme frem.
Nogle der kan fortælle hvad jeg har gjort forkert.
Med venlig hilsen
Klaus W
https://www.dropbox.com/sh/h9p45a9afdq7l7c/AACV7ux0MG11pkksxfWL8pJha?dl=0
Avatar billede ebea Ekspert
04. juni 2022 - 09:53 #1
Dine varenumre, og dine linkenumre, stemmer ikke overens (kolonne S og T).

Og så har du uploadet nogle filer, som har link til andre fil stumper, som ikke er en del af det uploadede, hvorved filen ikke kan opdatere.
Avatar billede ebea Ekspert
04. juni 2022 - 09:54 #2
#1 - "linkenumre" skulle være linjenumre ;-)
Avatar billede Klaus W Guru
04. juni 2022 - 12:38 #3
Hej Ebea
Det havde jeg ikke lige set jeg takker.
God pinse.

KW
Avatar billede ebea Ekspert
04. juni 2022 - 17:43 #4
#3 - Tak, og i lige måde ;-)