Avatar billede Jan Praktikant
04. juni 2022 - 16:00 Der er 5 kommentarer

Log in på Gmail

Har "glemt" password til Gmail konto, desværre er telefon nr. til genoprettelse et fastnet nr. så hvad gør jeg, har heller ikke en anden mailkonto til genoprettelse
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. juni 2022 - 16:37 #1
Opretter en ny og retter alle steder, hvor den gamle Gmail blev brugt.

Det er desværre praktisk talt umuligt at opnå personlig support, uanset om vi snakker Google, Facebook, Microsoft eller andre af de tunge, og deres robotter er lige til at lukke op og puste grise op i...
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. juni 2022 - 19:24 #2
Du har helt ret. Opstår der problemer - og det vil der før eller siden gøre - så er hjælpen ikke til stede. Hjælp er nemlig et totalt ukendt begreb de steder.
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. juni 2022 - 22:43 #3
Hvis du vil det nok kan telefonnummeret vel flyttes til en mobil ?!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. juni 2022 - 22:55 #4
Det er ikke sandsynligt - desværre. Fastnetnumre ligger som regel i serier, der ikke kan porteres til mobil. Jeg var møllen igennem med vores gamle fastnetnummer, da det var er "nemt" nummer. Det var bestemt ikke viljen, det skortede på...
Avatar billede hjolsen Ekspert
05. juni 2022 - 11:02 #5
Du bør kunne vælge at blive ringet op - af en robot - der giver dig en tal kode !