Avatar billede bas Forsker
10. juni 2022 - 16:00 Der er 4 kommentarer

Word 2016: Link peger forkert

Hej
Når jeg i Word 2016 indsætter et link til en side på vores intranet, peger linket på en anden side. Er det en kendt generel fejl i Word, og er der en løsning på det?
Det virker i LibreOffice Writer.

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juni 2022 - 20:53 #1
Hvordan ser link ud i word og libreoffice?
Avatar billede bas Forsker
16. juni 2022 - 10:27 #2
Jeg beklager, at jeg først svarer nu.
Linkene ser ens ud i Word og i LibreOffice.
Når man klikker på linkene i Word, bliver der tilføjet ?notauthorized til URL'en.
Avatar billede bas Forsker
16. juni 2022 - 12:55 #3
Måske har det noget at gøre med Citrix?
Det ser ud til at virke, når jeg bruger Word lokalt.
Avatar billede bas Forsker
19. juni 2022 - 17:06 #4
Jeg har nu fået at vide, at der åbenbart er et problem, når Word skal linke til Single Sign-On sider. En work around er at bruge LibreOffice eller at gemme som PDF.