Avatar billede chrisscan Juniormester
16. juni 2022 - 23:25 Der er 4 kommentarer

Photoshop history

Jeg har brugt PS CS6 igennem adskillige år. Pludselig er history-listen holdt op med at skrive (saved) der hvor jeg har gemt og arbejdet videre.
Synes at jeg har gennemset PREFERENCES utallige gange, for at se om noget er ændret eller kunne ændres.
Nogen forslag ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. juli 2022 - 10:09 #1
Har du prøvet at klikke på det lille, trekantede pilsymbol øverst til højre på oversigtspaletten?
Jeg har ikke indstillingsmuligheden i CS5, men måske er den i CS6
Avatar billede chrisscan Juniormester
05. juli 2022 - 11:31 #2
Jeg synes at muligheden ligger her. Kig en gang.
https://ibb.co/30mNL4t
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. juli 2022 - 12:43 #3
I CS5 er de samme muligheder, som du viser.
Jeg troede, du efterlyste kun en markering uden nyt snapshot.
Venlig hilsen Finn
Avatar billede chrisscan Juniormester
05. juli 2022 - 15:47 #4
Der skulle have stået "Jeg synes IKKE at muligheden ligger her."
Det har fungeret tidligere, meget rart at man kan se hvor man har "saved" sidst.
Men tak for interessen!