Avatar billede JohnnyBP Novice
21. juni 2022 - 01:17 Der er 1 kommentar

plastposeholder

Jeg søger en universel anvendelig plastposeholder eller flere i forskellige størrelser.
Efter en operation på en sygehus, fik jeg udleveret en "brækposeholder"
Det var blot en plastikring til at montere en plastpose på, så den blev holdt åbnet under "fyldning". Princippet var simpelt og dog genialt. Jeg indså, at det kunne blive en stor hjælp i dagligdagen. Hvem har ikke prøvet at stå med en plastikpose, som skulle fyldes men et eller andet, og så mangler man lige en tredje hånd til at holde den åben, og det ender med at man spilder det meste, fordi den plastpose ikke vil holde sig åben. En ring af plast, som man kan montere posen på under fyldningen vil være en let og billig løsning. Men hvor finder man et udvalg af egnede plastikringe som passer til de mest almindelige pose som f. eks. 2- 4 og 8 liters dybfrostposer. Jeg har søgt på nettet, og har ikke fundet noget som nærmer sig en løsning.
Jeg er sikker på at der er andre som vil have glæde af en sådan en "poseholder"
MVH
Johnny
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2022 - 05:45 #1
Til 4L fryseposer foretrækker jeg at sætte dem i et litermål. Så kan jeg fylde posen uden at indhold vælter ud, og lukke posen med klemme før der skiftes til næste.