Avatar billede MC3390 Juniormester
25. juni 2022 - 11:36 Der er 4 kommentarer

Program til IP kamara

Jeg søger et program til at styre flere IP-Kameraer, kravene til programmet er:

Windowsbaseret, kan tilgåes via Smartphone(Android), samt være mulighed for at gemme optagelser og med en men brugerflade.

Er der nogen der kan foreslå et program til det?

Må gerne være gratis, men ikke nødvendig et krav

Bh. Michael
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. juni 2022 - 17:35 #1
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
27. juni 2022 - 09:30 #2
Blue Iris er mit forslag. Det er ikke gratis, men er dog til at betale. Dertil skal du dog have noget udstyr - win10 med en ok processor (hvis du vil have billed-behandling på), lager som kan håndtere store mængder data, net (helst kablet til kamera - helst også POE = switch med POE) m.m.
Se f.eks. YouTube-kanalen "The Hook up", som har en udvidet tutorial af opsætning af softwaren + utallige test af cams m.m. Kunne være du kunne bruge det som inspiration.
Avatar billede supportsiden Professor
27. juni 2022 - 10:53 #3
https://www.milestonesys.com/
Super professionelt - dansk udviklet
Du kan downloade en gratisversion og bruge op til 8 kameraer
Stiller dog nogle krav til kameraerne - læs på hjemmesiden
Avatar billede kulawig Professor
01. juli 2022 - 14:28 #4
ispy

https://www.ispyconnect.com/

lad den gemme optagelse for indeværende dag på et google drev og samtidig gemme for indeværende uge/måned/år på en harddisk

det her kan med stort set alt ... selv en gammel mobil kan du lave om til et webcam ved at installere en client på den