10. juli 2022 - 09:51 Der er 9 kommentarer

Undermapper er forsvundet

Haivdelen af mine undermapper i en mappe som hedder Å diverce er forsvundet. Hvordan får jeg dem frem igen. outlook, Widows 10
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2022 - 10:12 #1
fra din backup?
10. juli 2022 - 10:32 #2
Hej Claes
Hvordan gør jeg det. jeg er ikke en computer nørd.
Avatar billede INK Ekspert
11. juli 2022 - 13:47 #3
Forstår du har Outlook fra Officepakken som mailprogram. Hvilken version/årgang? (2007, 2010, 2016, 2019 eller 365).
Er din mail sat op som pop3 eller IMAP?
Hvem er mailleverandør? YouSee, g-mail, Microsoft eller ?
Avatar billede INK Ekspert
11. juli 2022 - 13:49 #4
Tager du regelmæssigt sikkerhedskopi til en ekstern harddisk?
Har du checket i papirkurven, dels i dit mailprogram, dels i hovedpapirkurven?
11. juli 2022 - 15:38 #5
outlook 2007 microsoft 365 Windows 10
Imap
G mail
Har ikke taget back up ret tit
Ligger ikke i papirkurv

Jeg har oprettet 2  kontoer, en som er med pst og en som er ost, kan de modarbejde hinanden
mvh
Orla
Avatar billede INK Ekspert
11. juli 2022 - 15:57 #6
Er det samme konto, du har oprettet på 2 måder i Outlook 2007? Eller er det 2 forskellige g-mail konti?

Under alle omstændigheder: "Google glemmer aldrig!"
Såfremt du ikke har slettet de forsvundne mails med en bevidst handling, så findes de højst sandsynligt i webmail for din(e) gmail konto(i).

Gå i webmail og find mappen til venstre i oversigten (IMAP). Her vil du også finde en mappe "Alle mails", hvor de enkelte mails findes. Såfremt du ikke kan finde din "Å diverce" mappe (Etiket), så kan du finde alle mails i "Alle mails" og genoprette.
11. juli 2022 - 16:22 #7
Jeg har brugt samme g-mail konto

Hvordan kommer jeg ind på webmail, jeg synes ikke jeg kan finde vejen, hvis du måske kan skære det ud i pap for mig.
Avatar billede INK Ekspert
11. juli 2022 - 17:42 #8
Gå til Google.com og log ind. Vælg login. Brug din mailadresse og kodeord. Så er du i webmail for din Google konto. Hvis du har glemt dit kodeord, kan du trykke på “glemt kodeord” og få et link til genoprettelse og nyt kodeord. Det forudsætter dog, du har indtastet dit mobilnummer eller alternativ mailadresse ved oprettelse af din Gmail konto.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2022 - 17:50 #9
Tak til Ink. Jeg har brugt dagen på et udkald til defekt pc / mitid data er tabt. Nemid kører, men da mitid har været brugt i banken en gang, så vil de kun acceptere mitid. Borgerservice giver manglende kode 8. aug. De har ikke tid før.