Avatar billede nu_igen Professor
12. juli 2022 - 18:28 Der er 3 kommentarer

Yousee asmtp server udgående post afbrudt

Hej den udgående server kan ikke sende fordi forbindelsen er afbrudt. Jeg har tændt og slukket for min router, men det hjalp ikke. Det mærkelige er at jeg kan sende en test til mig selv. Den må da også benytte udgående server. I den meddelelse jeg får står der at jeg kan benytte en alternativ server.
Men hvad/hvor finder jeg en alternativ server?
Det skal bemærkes at der i disse dage arbejdes med en opdatering af antennesignaler til Tv fra Stofa. Kan det være der det går galt i en box ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2022 - 18:50 #1
Jeg ville have rådet dig til at kontakte YouSee, men de har allerede lukket for i dag.
YouSee kundeservice er nemlig en ren parodi.
Avatar billede nu_igen Professor
12. juli 2022 - 19:16 #2
Ja, jeg ringede lige før kl. 18, men på grund af alle de irrelevant ting de rabler af sig og ventetid, var klokken over 18…. Og lukket for i dag.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2022 - 20:19 #3
Du kan skrive en klage til YouSee via denne mailadresse:
klagerprivat@yousee.dk

Én ting er sikker. man kan ikke brokke sig over YouSee´s kundeservice - for der er ingen service. Jeg taler af bitter erfaring.

Håber det vil lykkes.