Avatar billede nu_igen Professor
14. juli 2022 - 15:06 Der er 7 kommentarer

Email på Ipad, hvor ender SPAM?

På min pc ender spam i en speciel mappe. Jeg ved ikke om de også blokeres på serveren hos Yousee, når man har valgt det. Men de går trods alt videre til pc’ens SPAM mappe.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. juli 2022 - 16:47 #1
I iPadens mail program klikker du på "Tilbage" - og her kan du under hver emailkonti finde "Junk"
Avatar billede nu_igen Professor
14. juli 2022 - 17:22 #2
min ipad kører på nyeste IOS. KUNNE FINDE MIN MAILKONTO UNDER UNDSTILLINGER, men ikke et ord om JUNK  mellem mulighederne.
Avatar billede nu_igen Professor
14. juli 2022 - 17:28 #3
Jeg har googlet for at finde et svar. Her nævnes en mappe REKLAME, men den har jeg slet ikke i min mappeliste. Der er udkast (kladde), sendt post, papirkurv og arkiv
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. juli 2022 - 18:25 #4
Avatar billede nu_igen Professor
14. juli 2022 - 23:22 #5
Tak for svaret, men Junk mappen er der ikke. Der er UDKAST , SENDT, ARKIV OG PAPIRKURV..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. juli 2022 - 09:14 #6
Bruger du iMap eller POP3 til dine mail?
Virker som sagt fint for mig med en Outlook 2019 på PC og iMap opsætning af mails.
Jeg bruger ikke YouSee som server.
Får også egne oprettede underbiblioteker over fra Outlook til iPaden.
Avatar billede nu_igen Professor
15. juli 2022 - 19:28 #7
Hej og tak for hint. Jeg havde ingen reklamemappe. Skubbede en mail til venstre og fik mulighed for at sætte flag eller slette og en grå mere…. Box. Den indeholdt flere muligheder blandt andet et ikon REKLAME. Det aktiverede jeg og så blev det tilføjet de andre muligheder under Postkasser. Tak for svaret.