Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. juli 2022 - 17:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er der en Browser, som er bedre til Face-Book, end andre browsere er ?

*
Sjovt spørgsmål ...
*
Men jeg oplever at Firefox på Windows 10 "Hopper" og er ustabil.
*
Det har jeg ikke oplevet tidligere,
*
Men det har stået på længe.
*
Nu skal det siges, at jeg har mange (for mange ?) FB venner - Så der kommer altid mange indlæg.
*
Jeg har prøvet med Opera. - Der virker FB bedre ....
De "hopper" ikke og er mere stabil.
*
Jeg kan, naturligvis bare bruge den - Opera.
`*
Men nu er jeg vandt til Firefox. og kan, egentlig, bedst lide FireFox.
*
Har I været ude for noget lignende, som jeg fortæller om ?
*
Eller er det "Bare mig" ?
*
Er der en anden Browser end Opera, der er perfekt til FB brug ?
*
Med Venlig Hilsen og God Fredag fra Jørn *
15. juli 2022 - 19:13 #1
Jeg bruger Edge til alt.
Den er knusende stabil.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2022 - 19:33 #2
Edge er faktisk blevet en god browser efter den er kommet over på Chromium platformen.  Og med lidt justeringer med hensyn til telemetry i både Windows og Edge fungerer det godt synes jeg. Jeg oplever ikke en masse reklamer for Microsoft produkter. Jeg har Firefox som andet alternativ.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. juli 2022 - 20:09 #3
Tak
rodgerrabbit
&
220661
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2022 - 07:27 #4
Med hensyn til at Facebook hopper med Firefox, så synes jeg ikke jeg oplever dette.
Hvordan mener du når du siger den "hopper"?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2022 - 07:41 #5
Jørn hvis du ikke er til hverken Edge eller Google Crome så kunne du jo prøve med Brave browser og Vivaldi.
Begge disse er som Opera ikke mærket af reklamer som de andre er.
Som jeg husker det har Brave noget af det samme som Firefox, hvor Vivaldi har en helt anden brugerflade med rigtig mange muligheder for at tilpasse i hvis man er til dette.
Brave https://brave.com/
Vivaldi https://vivaldi.com/da/

Hvis du er typen der prøver en masse programmer på computeren vil jeg klart anbefale du fjerner programmer med Revo Uninstaller Free. Den rydder bedre op når men fjerner programmer igen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. juli 2022 - 09:34 #6
Tak - 220661 -
*
Ja men - det er når jeg går ind på Facebook, så er der en laaaaang stribe af opslag fra andre.
Når man så scroller et stykke tid - er det som om Firefox kører hurtigt over , så man ikke når at se opslag. Jeg kander det "hopper" - jeg ved ikke om det er det rigtige ord.
*
Det er kommet på Firefox. Efter jeg fik nu PC. (Som har dobbelt så meget ram.*
Andre ting fungerer normalt.
Det er KUN FB med Firefox. Svært at forklare ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. juli 2022 - 19:15 #7
Tak
rodgerrabbit
&
220661
*
God hjælp