Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juli 2022 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overføre mms fotos til pc

Jeg har modtaget nogle mms´er på min Samsund Galaxy XCover5 mobil, som jeg ønsker at gemme på min pc, med Windows 10.
Jeg har koblet mobil til USB-indgang på pc´en, og klikker på ikonet "Denne pc" på skrivebordet, derefter klikker jeg på XCover5 i enheder og drev, hvorved der åbnes for "Card" og "Phone". Ved klik på hhv. card og phone er der en masse muligheder, men adgang til billedet jeg gerne vil have overført til pc´en er ikke til aft finde.

Jeg er helt blank, når det kommer til ting som denne, så derfor håber jeg at nogen på eksperten kan hjælpe mig med at løse problemet.
På forhånd tak.
Mvh.
ErikHg
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juli 2022 - 16:20 #1
Hvis du trykker og holder på billedet, kan du så ikke gemme den vedhæftning i din billedmappe som pc bør kunne se?
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juli 2022 - 17:04 #2
Det lykkedes! Men hvordan ved jeg ikke rigtig. Du skal under alle omstændigheder have tak for hjælpen👍
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juli 2022 - 17:24 #3
Velbekomme ErikHg :-)