Avatar billede Henningth Mester
25. juli 2022 - 16:45 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Win 11 update filer

Hej alle
Diskoprydning (administrator) vil ikke slette knap 3 Gb filer. De har ligget der nogen tid - men vil ikke slettes. Har også prøvet med SFC /Scannow - ingen fejl her.
What to do?
Ikke at jeg direkte mangler pladsen, men på en eller anden led skal det nok give bøvl i fremtiden.

Mvh og på forhånd tak
25. juli 2022 - 16:52 #1
Er det midlertidige internetfiler, med hænglås på?

Hvis det er dem, er det spøgelses filer, og de kan tilsyneladende ikke slettes, og de tager ikke noget plads på din disk.
Ccleaner finder dem ikke.
25. juli 2022 - 16:56 #2
Hov beklager, læste overskriften forkert, der var jeg for hurtig på aftrækkeren.

Men hvis det er opdaterings filer, har du prøvet om du kan slette dem med stifinderen.
eller evt vi an kommandoprompt som administrator?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2022 - 17:02 #3
Hvilke filer er der tale om?
Kan problemet være at Windows bruger filerne så de derfor er låst?
Har du valgt at rydde op i systemfiler under diskoprydningen.
Er du bruger på pc prøv at logge af og log på som administrator og prøv igen.