Avatar billede eksmojo Forsker
01. august 2022 - 11:07 Der er 5 kommentarer

M4A Audio File - oversæt til Dansk tale

Jeg modtager en audio fil - M4A Audio File hvordan kan jeg få den oversat til dansk tale

Andet sprog modtaget på - M4A Audio File

Vil gerne have den oversat til Dansk

Er der nogen der har en løsning / foreslag

På forhånd tak
Avatar billede Erik K Ekspert
01. august 2022 - 11:50 #1
Hvis du har Google translate appen på din telefon kan du bruge den. Vælg fremmedsproget og dansk i appen.
Afspil audiofilen på din pc og lad telefonen lytte til afspilningen.
Er det en længere tekst kan du tage en del ad gangen. Altså dele afspilning op i kortere sekvenser.
Avatar billede eksmojo Forsker
01. august 2022 - 12:12 #2
@Erik K

Tak for svar - det virker fint

Jeg mener der er et program eller en hjemmeside
der oversættet et sprog til et andet - meget hurtigt
Avatar billede Erik K Ekspert
01. august 2022 - 12:24 #3
Der findes andre apps i Google Play til dette, men dem har jeg ingen erfaring med.
Du kan jo prøve at installere nogle af de andre og se om de virker bedre til dit behov.
Jeg tvivler på det, men man ved det først, når man har testet dem.
Avatar billede eksmojo Forsker
01. august 2022 - 12:33 #4
Tak - det skal afprøves
Avatar billede Erik K Ekspert
01. august 2022 - 12:52 #5
Microsoft translator virker på nogenlunde samme måde som Google, men om den er bedre/ringere kan jeg ikke umiddelbart vurdere.