02. august 2022 - 13:57 Der er 3 kommentarer

Parabolproblem.

Jeg har en parabol 2 stk. LMB. De står på felles feste innstilt mot Astra og Hot bird. Signalstyrken fra begge er god. Kvaliteten fra Astra er god og gir klare bilder. Kvaliteten fra HotBird er 0 null. Har skiftet LMB, skiftet kabel og sjekket kontakter. Fortsatt problem.
Noen som har løsning??
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2022 - 16:36 #1
tjek, at den peger korrekt (det burde være ok), og at dine kanaler passer med deres oversigt (de blive vist nok flyttet tidligere i år)
https://en.satexpat.com/tv/denmark/canal-digital/
Avatar billede falster Ekspert
02. august 2022 - 16:43 #2
#1:

Det er vist ikke CanalDigital/allentes Thor-satellitter, der er problemet.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2022 - 17:25 #3
ok - jeg har selv kabel... se på https://www.satbeams.com/channels?position=013

Den dækker  Eutelsat Hot Bird 13B (HB13B, HB8, Hotbird 8, Hot Bird 8) / Eutelsat Hot Bird 13C (HB13C, HB9, Hotbird 9, Hot Bird 9) / Eutelsat Hot Bird 13E (HB13E, Eutelsat 9A, E9A, Eurobird 9A, Hot Bird 7A, Hotbird 7A)