Avatar billede claus_b. Novice
10. august 2022 - 12:28 Der er 1 kommentar

printer barcode med fejl?

Vi har et software, der producerer barcodes, som skal printes og senere scannes.
Før print åbnes barcoden i en browser, hvorfra der kan printes.
Da der tidligere blev brugt IE fungerede det fint, men nu med både Edge, chrome, firefox sker det af og til, at der opstår små printede pletter i mønstre på barcoden. Mønstrene sker meget maskinelle ud med prikker over og under barcoden og i rækker ned parallelt med stregerne i barcoden.
Prikker kan ikke ses på monitoren men kun på den printede label.

Der er mange brugere med mange forskellige slags printere og prikkerne forekommer sjældent men for mange brugere

Pga. mønstret og at det ikke forekom på IE tænker jeg fejl i drivere, men vi savner løsning.
Avatar billede supportsiden Professor
13. august 2022 - 15:08 #1