Avatar billede Klaus W Guru
22. august 2022 - 20:53 Der er 6 kommentarer

finder den nyest indtastede antal

Hej
Jeg bruger en VBA-kode til at overføre vare fra arket ”Prisliste” til arket ”Bestilling”, og det fungere egentlig godt nok. Men ville gerne optimere Filen.
Jeg vil gerne have at Excel finder den nyest indtastede antal hvis der er flere vare af samme navn, i kolonne A9 og nedefter i arket ”Bestilling”.
Nogle der kan hjælpe.
Klaus W
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
23. august 2022 - 07:02 #1
Hej Klaus
Du er nok nød til ar have en kolonne hvor du registrerer dato og klokkeslæt, evt. automatisk via vba
Avatar billede Klaus W Guru
23. august 2022 - 07:41 #2
Hej Jan, det har også strejfet min tanke. Men er ikke god nok til VBA.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
23. august 2022 - 08:07 #3
Hvordan laver du nye ordre linjer, direkte i dit ark eller via en userbox?
Avatar billede Klaus W Guru
24. august 2022 - 09:27 #4
Hej Jan direkte i artket KW
Avatar billede Klaus W Guru
25. august 2022 - 08:02 #5
Godmorgen Jan
Se her det er lykkes at indsætte til i kolonne V i Fanebladet Bestilling

https://1drv.ms/x/s!AmLaaGiC5Ldoic0MErx0BlSfIHgHIg?e=Za3VLm
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
25. august 2022 - 08:58 #6
hej Klaus
er igang med en hel anden løsning
vender tilbage når jeg er lidt længere