Avatar billede rynke10 Novice
25. august 2022 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tid i Outlook kalender ændrer sig efter tidszoner.

Hvordan kan jeg få Outlook til ikke at ændre tiden efter tidszoner?

Forklaring. Hvis jeg aftaler at mødes med en kunde i Korea kl 12 om 2 uger, og skriver det ind i kalenderen, så står aftalen til Kl 12. Indtil jeg kommer til Korea, så står aftalen nemlig til kl 19. Det er så kl 12 i Danmark, men det hjælper mig jo ikke meget.
Og jeg rejser meget rundt, så det ville være rart hvis jeg faktisk kunne skrive en aftale ind til et bestemt tidspunkt og det så blev der, uanset hvor i verden jeg er.
Avatar billede puren Ekspert
27. august 2022 - 01:54 #1
når du laver din kalender aftale i outlook har ud så husket at angive tidszone?? at den aftele skal finde sted i Korea og ikke i danmark

hvis du er i tvivl om hvordan du gør dette se dette billede https://ibb.co/Jv5Xvpc
Avatar billede rynke10 Novice
30. august 2022 - 06:03 #2
Nok desværre den eneste løsning. Synes bare det var lettere at kl 17 rent faktisk blev ved med at være kl 17
Avatar billede puren Ekspert
30. august 2022 - 23:19 #3
kan godt føgle din tanke men set ud fra at systemet er bygget op til bruger der arbejder tværs tids zoner så når jeg planlægget et møde med Ji-Yun at så klare systemet selv at regne tidsforskællen så vi alle dukker på til et online møde på samme tid