Avatar billede Eru Ro Praktikant
30. august 2022 - 15:35 Der er 2 kommentarer

Ekstra lagringsplads til Macbook

Jeg har et problem, kan ikke downloade applikationer pga. jeg ikke har nok plads. Har slettet alt der var muligt men har brug for en del ekstra til mit studie. Er der noget man kan købe hvor man kan få nok plads til downloade flere tunge applikationer? Har helst ikke lyst til at købe en ny laptop pga. pladsmangel.
Avatar billede INK Ekspert
30. august 2022 - 16:48 #1
Hvilken model og årgang?

Du kan flytte alle dine filer i form af fotos, dokumenter, musik etc. til en ekstern harddisk, der så er fast tilkoblet din Mac. Det er kun ældre udgaver af Macbook, hvor man kan skifte harddisken internt.
Avatar billede puren Ekspert
30. august 2022 - 23:06 #2
har lige kigget på ifixit guides og der ser det ud til at macbooks fra 2016 og frem har på lodet nand chipsne til bundkortet så det ikke selv er muligt at skifte det

men som #1 skriver hvad er det for en model så kan vi hjælpe dig meget mere

link til sådan findet du dit model nr
https://9to5mac.com/2020/02/21/which-mac-model/