Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. september 2022 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har I lagt mærke til om Firefox "Hopper" når man bruger FaceBook ? (Windows 11)

Har jeg skrevet om dette før ?
I så fald = Undskyld ....
*
Har I lagt mærke til om Firefox "Hopper" når man bruger FaceBook ?
(Windows 11).
*
Facebook hopper ikke med Edge eller Opera ....
*
Altså springer hurtigt over sider - Når man har været på et lille stykke tid ...
*
Det har jeg ikke oplevet at Firefox har gjort før ....
*
Nu er jeg Firefox Fan - Så det irriterer mig noget, at den gør det.
Og hvorfor Firefox gør det ....
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2022 - 23:29 #1
Bruger ikke Facebook, men bruger Firefox dagligt Jeg har ikke oplevet problemer.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. september 2022 - 09:30 #2
Tak, Valby
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2022 - 13:27 #3
Jeg har set "problemet" før omtalt men tror ikke du har skrevet noget om det Jørn.
Hvis "problemet" med at du er Firefox fan er at Edge sender for mange data tilbage til Microsoft, så vil jeg anbefale du bruger Opera i stedet for Firefox. Jeg har selv igen haft Firefox inde, men som problemet var før havde jeg faner der bare helt uden nogen grund lukker ned. Jeg har selv været Firefox fan siden den blev lanceret ret samtidigt som Chrome kom på nettet. Chrome har jeg aldrig brudt mig om på grund af den anmassende tilgang den har.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2022 - 13:31 #4
Jeg kiggede lige i den anden gruppe jeg deltager i og her var jeg med i en tråd om det. Den der stillede spørgsmålet skrev dette:
OPDATERING..... Umiddelbart er det kun på mine nyheder (HOME) det sker. Når jeg er i en gruppe sker det ikke....
Er det også under din egen profil du har problemet Jørn?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. september 2022 - 21:13 #5
220661 - Det er vist "kun" under min eget profil det sker ...
Er medlem af 2 grupper, hvor det vist ikke sker ...
Men de skriver heller ikke så meget som der hvor der er mange (Min egen profil) - Men Opera virker godt -
Den kan jeg brude.
Edge virker nu også godt til FB.
Men tak for Info ,,,
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2022 - 21:15 #6
Velbekomme Jørn