Avatar billede Y0ung K1ng Novice
02. september 2022 - 14:06 Der er 1 kommentar

Bærbar vil ikke starte?!

Hej CW.
Jeg sidder med en bærbar der driller mig lidt, når jeg tænder den kommer den frem med en blå skræm med 3 valgmuligheder.
------------------------------------------
1. "Afslut og fortsæt til windows revovery"
Når jeg vælger denne mulighed kommer windows logo'et og den prøver automatisk at reparere, hvor man bare kommer tilbage til den blå skærm igen.

2. "Fejlfinding & avancerede indstillinger"
Denne mulighed fører til jeg prøver at nustille computeren og får denne meddelse "Der er opstået et problem med at nulstille pc'en. Der er ikke foretaget nogen ændringer."

3. "Sluk din PC"
-----------------------------------------

Jeg har også prøvet at geninstallere windows fra USB, men dette virkede heller ikke. Fejlkode: 0x80000010

BILLEDER:
https://postimg.cc/gallery/GTmmzk0
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2022 - 16:27 #1
Vedrørende forsøg på at geninstallere se video her https://www.youtube.com/watch?v=uJLKqfy6Gtk
Du har backup af dine ting ikke?