Avatar billede nu_igen Professor
03. september 2022 - 09:09 Der er 2 kommentarer

Hvordan kopiere en række mails?

Hej
Jeg har en meget dårlig oplevelse, hvor jeg på mail har aftalt ændring af mit abonnement. Aftalen er med en YOUSEE medarbejder, som skriver fra Yousee.
Aftalen er fra den 18.-19. August og burde være trådt i kraft her pr. 1. September. Jeg har fået kontakt med vedkommende i Yousee kundeservice pr. Telefon. Fordi jeg hører dårligt har jeg bedt om at aftalen bekræftes pr. Mail.
Der sker dog intet, selvom jeg har rykket. Måske er det min fejl, fordi jeg mangler at give fuldmagt via mail på Yousee. Jeg har flere gange rykket manden med et udenlandsk navn. Alle mails fra ham har et [EKS]  foran mailadressen ……@yousee.dk
I går ringede jeg til kundeservice og bad dem kigge på sagen. Her kunne vedkommende ikke bekræfte aftalen og selvom han jo må kunne se mails fra medarbejderen, sagde han at det nok var en ny medarbejder, der havde lovet noget, der ikke kunne holde.
Det drejer sig om 50 kr rabat mdl. På bredbånd, mobiltelefon med 6 timers tale og 6 GB DATA. Desuden en rabat på 350 kr. fordi vi på grund af et kabelbrud på vores vej var uden internet i maks. 8 dage.
Nu vil kundeservice have sendt min mailkorrespondance med medarbejderen.
Hvordan kopierer jeg sådan en korrespondance på  7-8 mails frem og tilbage?
I øvrigt er det jo ikke min fejl at YOUSEE har ansat medarbejdere, der lover mere end de må?
Avatar billede nu_igen Professor
03. september 2022 - 09:17 #1
Jeg beklager at jeg skrev EKS. DET SKAL VÆRE EKST. FORKLARINGEN ER HER:

Til medarbejdere i TDC NET og Nuuday:

DK: Kig venligst på afsender e-mailadressen. Har du tillid til afsender e-mailadressen og stemmer indhold og afsender overens? Virker e-mailen mistænkelig, så klik på PhishAlarm-knappen i det øverste højre hjørne af Outlook.

UK: Please have a look at the FROM email address. Do you trust the sender, and does the content of the email relate to the from email address? If you find the email suspicious, then please click the PhishAlarm-button in the top right corner of Outlook.

Hvis du har modtaget denne e-mail fra TDC NET eller Nuuday:

Mærkaten ”External” er en besked til vores medarbejdere om at være ekstra opmærksom på de e-mails, der kommer fra eksterne afsendere.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2022 - 11:33 #2
jeg ville udskrive mails til pdf-filer, og vedhæfte de filer i en mail til tdc.