Avatar billede valsbol Seniormester
03. september 2022 - 21:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan gemmer man mails

Hej. Min google konto siger, at jeg snart har opbrugt min lagerplads. Hvordan gemmer jeg mails, så jeg kan finde dem igen. Når jeg søger efter svar på google, får jeg svar som ikke passer på min ipad med IOS.
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. september 2022 - 04:31 #1
Hvis du logger på i en browser gælder de fleste ting vel på tværs af platforme.

Men find ud af hvad der fylder - meget vel er det fotos og videoer og måske backups. I så fald hjælper det ikke meget at fokusere på mails.

Google kan finde på at sige dette hvis du har brugt 11Giga ud af dine måske 15Giga. Afhængigt af dit forbrug kan det holde længe - problemet er bare hvis du render fuld kan mail blive afvist.
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
06. september 2022 - 22:50 #2
Prøv at logge ind på Gmail i en webbrowser på en computer.
Med Gmails søgefelt kan du lede efter e-mails, der fylder meget, så du kan slette gamle e-mails, der fylder og evt. ikke skal gemmes:
Skriv følgende i søgefeltet:
larger:10M after:2000/1/1 before:2022/9/7
Så vil du få en liste med e-mails der fylder mere end 10 MB i den nævnte periode.
Eller:
has:attachment larger:20M
Som vil finde e-mails med vedhæftede filer og som fylder mere end 10 MB.
Prøv også at tjekke mapperne "Sendt" og "Papirkurv"