Avatar billede Ssomethingss Praktikant
04. september 2022 - 22:34 Der er 3 kommentarer

Erhvervspraktik

Praktik som spilprogrammør
Hej jeg er 15 år og skal i uge 46 år i praktik jeg har søgt på internettet og har  ikke fundet nogle praktik pladser. jeg kunne godt tænke mig at arbejde med at være spilprogrammør, kender i nogen firmaer som jeg kan komme i praktik hos tæt på Køge kommune eller i København?

Jacob
Avatar billede Ssomethingss Praktikant
04. september 2022 - 22:38 #1
I den første linje skal der stå "Hej jeg er 15 år og skal i uge 46 i praktik"
Avatar billede chrisrj Forsker
05. september 2022 - 01:28 #2
Prøv at spørge her, der er nok muligheder. ;)
https://spiludvikling.dk/
Avatar billede puren Ekspert
05. september 2022 - 21:49 #3
ved ikke om de tager partikanter men der er Hovgaard Games inde i kbh